Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 30 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2024МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE»)Гольонко, І. В.; Holyonko, І. V
2024СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONSДудко, Д. В.; Dudko, D. V.
2024ВИКОРИСТАННЯ ВІРШІВ ТА ПІСЕНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗЗСО = THE USE OF POEMS AND SONGS AS AN EFFECTIVE MEANS OF DEVELOPING PHONETIC SKILLS IN THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN GENERAL SECONDARY SCHOOLSГригорчук, А. П.; Hryhorchuk, A. P.
2024ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГЕРБЕРТА УЕЛЛСА В ЗЗСО = LITERARY-CRITICAL AND METHODOLOGICAL FEATURES OF STUDYING HERBERT WELLS' CREATIVITY IN SECONDARY SCHOOLБілецький, А. В.; Biletskyi, A. V.
2024ПРИЙОМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = DRAMATIZATION TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS' DIALOGIC COMPETENCE IN ENGLISH LESSONSКривус, М. І.; Kryvus, M. I.
2024ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗЗСО = TESTING AS A MEANS OF MONITORING ENGLISH LEXICAL COMPETENCE BASED ON LISTENING COMPREHENSION AT THE SENIOR STAGE OF EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLSМізюрко, І. В.; Miziurko, I. V.
2024ЛІНГВІСТИЧНІ МАРКЕРИ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНІ ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ «МІСТО ДІВЧАТ» = LINGUISTIC MARKERS OF GENDER IDENTITY IN THE NOVEL “CITY OF GIRLS” BY ELIZABETH GILBERTКуцюк, Д. Ю.; Kutsiuk, D.
2024НАВЧАННЯ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 5-МУ КЛАСІ = TEACHING COMPREHENSIVE READING IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE 5TH CLASSДенисюк, О. В.; Denysiuk, O. V.
2024ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АНАЛІТИЧНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = FORMATION OF ANALYTICAL READING SKILLS OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE CLASSESКривой, В. М.; Kryvoy, V. M.
2024МЕТОДИКА КОМПАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ ТА ЙОГО ЕКРАНІЗАЦІЇ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ ДІАНИ ВІНН ДЖОНС «МАНДРІВНИЙ ЗАМОК ХАУЛА» ТА ОДНОЙМЕННОГО АНІМЕ-ФЕНТЕЗІ ГАЙЯГО МІЯДЗАКІПоляк, О. І.; Polak, О. І.