Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 35 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2017Реалізація текстоцентричного підходу на уроках української мови в старших класахГруба, Т. Л.
2020Main Approaches of Business English Teaching to Future Lawyers: A Case Study of Ukrainian Higher InstitutionsGruba, T. L.; Bykonia, O. P.; Borysenko, I. V.; Mosenkis, I. L.; Chystiak, D. O.
2019КОМУНІКАТИВНО-ЖАНРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2021Контекстний аналіз художнього твору: теорія і практикаОвдійчук, Л. М.
2021ЗАСТОСУВАННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2021ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РОТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИГруба, Т. Л.
2020ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ У СВІТЛІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2022КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНО ЗНАЧУЩИХ МОВЛЕННЄВИХ ЖАНРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2021МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯГруба, Т. Л.