Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2390
Title: ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ДОМАШНЬОГО ЧИТАННЯ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ 2 КУРСУ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ БЕНА КАРСОНА "ЗОЛОТІ РУКИ")
Other Titles: OPTIMIZATION OF HOME READING AS THE MEANS OF COMMUNICATIVE COMPETENCE FORMATION OF THE SECONDYEAR STUDENTS (AFTER BEN CARSON’S NOVEL «GIFTED HANDS»)
Authors: Завальнюк, В. В.
Keywords: домашнє читання
комунікативні здібності
лексичні навички
лексико-граматичні вправи
англійські ідіоми
фразові дієслова
аудіювання
Issue Date: 2019
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
Citation: Завальнюк В. В. Оптимізація проведення занять з домашнього читання як засобу формування комунікативної компетентності студентів 2 курсу (на прикладі роману Бена Карсона "Золоті руки") / В. В. Завальнюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 33-43.
Abstract: У статті представлено шляхи оптимізації проведення занять з домашнього читання з метою удосконалення вмінь усного мовлення та формування комунікативних здібностей на прикладі роману Бена Карсона «Золоті руки». Презентовано етапи роботи з текстом: передтекстовий, текстовий та післятекстовий; використання вправ з певними лексикограматичними та стилістичними завданнями, застосування аудіоверсії роману та впровадження ігрових елементів і вільної дискусії.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2390
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppog_2019_1_6.pdfЗавальнюк В.В. Оптимізація проведення занять з домашнього читання801.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.