Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2394
Назва: ВИХОВНИЙ КОНТЕНТ ТОМОСУ СТЕПУ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Інші назви: THE UP-BRINGING CONTENT OF THE SYMBOL STEPPE IN THE UKRAINIAN LITERATURE
Автори: Марчук, О. О.
Ключові слова: степ
виховання
література
письменник
топос
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Марчук О. О. Виховний контент томосу степу в українській літературі / О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 98-105.
Серія/номер: ;1
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено феномен степу як образу, що має значне виховне значення в українській літературі. Визначено, що степ є усталенним образом-символом, що уособлює волю, безмежні простори України, дике поле, незвідану чужину, героїчне минуле, прокляття. Обґрунтовано, що цей топос вживається в українському фольклорі та письменниками різних епох. Розроблено рекомендації щодо вивчення топосу степу як засобу виховання на уроках української літератури в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2394
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppog_2019_1_13.pdfМарчук О.О. Виховний контент топосу621.16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.