Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2396
Title: Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи
Other Titles: PECULIARITIES OF COMPETENT APPROACH IMPLEMENTATION OF TEACHING MATHEMATICS IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL CONTEXT
Authors: Міськова, Наталія Миколаївна
Міськова, Ірина Олегівна
Keywords: математична підготовка
початкова освіта
державний стандарт освіти
компетентність
компетентнісний підхід
Issue Date: 2019
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
Citation: Міськова Н. М. Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи / Н. М. Міськова, І. О. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2019. - Вип. 1. - С. 116-123.
Series/Report no.: ;1
Abstract: У статті досліджено сучасний стан реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів в умовах Нової української школи, який наповнює традиційне навчання особистіснозорієнтованим, практично спрямованим, гуманістичним змістом. Розкрито основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості та перспективи математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу з математики в початкових класах.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2396
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppog_2019_1_15.pdfМіськова Н., Міськова . Особливості запровадження компетентнісного підходу711.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.