Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2402
Title: СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ТА ФІЗІОЛОГІЇ ЛЮДИНИ СТУДЕНТАМ ЗА ФАХОМ "ФІЗИЧНА ТЕРАПІЯ, ЕРГОТЕРАПІЯ"
Other Titles: MODERN METHODICAL APPROACHES FOR TEACHING ANATOMY AND HUMAN PHYSIOLOGY FOR STUDENTS WHO MAJOR IN «PHYSICAL THERAPY, ERGOTHERAPY»
Authors: Боровець, О. В.
Keywords: анатомія людини
фізіологія людини
сучасні методичні підходи
сучасні технічні засоби
фізична терапія
ерготерапія.
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Боровець О. В. Сучасні методичні підходи до викладання анатомії та фізіології людини студентам за фахом "Фізична терапія, ерготерапія" / О. В. Боровець // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 191-201.
Series/Report no.: ;1
Abstract: У статті висвітлено сучасні методичні підходи до викладання анатомії та фізіології для студентів спеціальності фізична терапія, ерготерапія. Проаналізовано проблеми першокурсників, які не встигнувши адаптуватися, опиняються в середовищі з іншими вимогами, установками і величезним об’ємом матеріалу. Показано поєднання класичних методів навчання з активними, інтерактивними методами, сучасне матеріальнотехнічне забезпечення у вигляді мультимедійних технологій освітнього процесу що дозволяє формувати у студентів стійкі компетенції
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2402
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppog_2019_1_23.pdfБоровець О. В. Сучасні методичні підходи до викладання анатомії606.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.