Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидюк, Р. В.-
dc.date.accessioned2022-08-30T08:24:36Z-
dc.date.available2022-08-30T08:24:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДавидюк Р. В. Оцінка кон'юктури ринку військового туризму в Україні: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності 242 Туризм. Рівне, 2022. 63 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2459-
dc.description.abstractОхарактеризовано передумови виникнення та функції військового туризму. Виявлено та систематизовано підходи до поняття та класифікації військового туризму. Описано концептуальні основи формування кон’юнктури ринку військового туризму. Виявлено тенденції розвитку військового туризму в Україні. Проаналізовано пропозицію туристичного продукту військового туризму в Україні. Досліджено попит на туристичний продукт військового туризму. Розглянуто зарубіжний досвід розвитку військового туризму та можливості його використання в Україні. На підставі вивчення досвіду інших країн та аналізу попиту та пропозиції туристичного продукту розроблено рекомендації щодо вдосконалення кон’юнктури ринку та розроблено новий військовий тур.// Prerequisites and functions of military tourism are described. Approaches to the concept and classification of military tourism are identified and systematized. The conceptual bases of the formation of the military tourism market situation are described. Trends in the development of military tourism in Ukraine have been identified. The offer of the tourist product of military tourism in Ukraine is analyzed. The demand for the tourist product of military tourism has been studied. Foreign experience of military tourism development and possibilities of its use in Ukraine are considered. Based on the study of the experience of other countries and the analysis of the demand and supply of the tourist product, recommendations for improving the market condition were developed and a new military tour was developed.uk_UA
dc.publisherПВНЗ "МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчука"uk_UA
dc.subjectвійськовий туризмuk_UA
dc.subjectmilitary tourismuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectsupplyuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjecttourist productuk_UA
dc.titleОЦІНКА КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ВІЙСЬКОВОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІuk_UA
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності 242 Туризм. ASSESSMENT OF THE MILITARY TOURISM MARKET CONDITION IN UKRAINEuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліф. р-та бакалавра_Давидюк Р._Туризм_2022.pdf575.19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.