Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКущева, Ю. І.-
dc.date.accessioned2022-09-27T10:10:39Z-
dc.date.available2022-09-27T10:10:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКущева Ю. І. Формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта. Рівне, 2022. 121 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2485-
dc.description.abstractВ роботі розкриваються теоретичні основи формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності у закладі дошкільної освіти. Автором теоретично обґрунтовано та впроваджено модель формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. На основі розробленої моделі, здійснено експериментальну роботу спрямовану на формування здатності сприймання у дошкільників естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності. За результатами експериментального дослідження доведено, що реалізація запропонованої моделі забезпечила позитивну динаміку формування здатності сприймання естетичних явищ у житті і в мистецтві на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. // The paper reveals the theoretical foundations of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in the classes of fine arts in preschool education. The author theoretically substantiates and implements a model of forming the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education. Based on the developed model, experimental work was carried out aimed at forming the ability of preschoolers to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes. According to the results of experimental research it is proved that the implementation of the proposed model provided a positive dynamics of the formation of the ability to perceive aesthetic phenomena in life and art in art classes in preschool education.en_US
dc.publisherРВЦ МЕГУ імені академіка Степана Дем'янчукаen_US
dc.relation.ispartofseriesДошкільна освіта;012-
dc.subjectЕстетичне явищеen_US
dc.subjectМистецтвоen_US
dc.subjectДіти дошкільного вікуen_US
dc.subjectЗображувальна діяльністьen_US
dc.subjectЗаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectЕстетичне сприйманняen_US
dc.subjectМетодикаen_US
dc.subjectaesthetic phenomenonen_US
dc.subjectarten_US
dc.subjectpreschool childrenen_US
dc.subjectfine artsen_US
dc.subjectpreschool institutionen_US
dc.subjectaesthetic perceptionen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І В МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "Магістр" спеціальності 012 Дошкільна освіта FORMATION OF ABILITY OF PERCEPTION OF AESTHETIC PHENOMENA IN LIFE AND IN THE ARTS IN CLASSES OF IMAGING ACTIVITIES IN PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONSen_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КУЩЕВА_30.12.pdfКваліфікаційна робота Кущева Ю. І. 20222.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.