Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497
Title: Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям
Authors: Карпів, І.Є.
Keywords: соціалізація дошкільника
інтерактивні методи освітньої діяльності закладу дошкільної освіти
критерії соціальної компетенції дошкільника
показники соціальної компетенції дошкільника
рівні соціальної компетенції дошкільника
Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних методів
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Карпів І. Є. Інтерактивні технології ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Є. Карпів ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 102 с.
Abstract: Мета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним 5 довкіллям засобами інтерактивних технологій. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психологопедагогічної літератури уточнити сутність і структуру понять «інтерактивні технології», «соціальне довкілля». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості соціальної компетентності старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Об'єкт дослідження: процес соціалізації старших дошкільників. Предмет дослідження: дидактичні особливості ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям засобами інтерактивних технологій. Гіпотеза дослідження: процес ознайомлення старших дошкільників з соціальним довкіллям відбуватиметься більш ефективно за дотримання таких умов: виховання емоційно-ціннісного ставлення до соціального довкілля; набуття досвіду позитивного розв’язання життєвих ситуацій; застосування комплексу інтерактивних методів, що ефективно реалізують виховні цілі.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2497
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпів_магістерська робота_29.12.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.