Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедина, О. В.-
dc.date.accessioned2022-10-13T12:18:45Z-
dc.date.available2022-10-13T12:18:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФедина О. В. Особливості методики розвитку творчих здібностей дошкільників : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. В. Федина ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 120 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2503-
dc.description.abstractМета дослідження – обґрунтувати теоретико-методичні засади та розробити й експериментально перевірити ефективність методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. Відповідно до поставленої мети визначено завдання дослідження. 1. З’ясувати стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії і практиці діяльності вищих навчальних закладів. 2. Обґрунтувати теоретико-методологічні засади проблеми формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності. 3. Проаналізувати понятійно-термінологічний апарат дослідження. 4. Теоретично обґрунтувати й розробити методику формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти. 5. Розкрити сутнісні ознаки образотворчої креативності дітей дошкільного віку. 6. Експериментально перевірити ефективність методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти. Об’єкт дослідження – освітньо-виховний процес в закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – теоретико-методичні засади формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти. Гіпотеза дослідження ґрунтується на тому, що розробка і впровадження методики формування образотворчої креативності дітей дошкільного віку на заняттях в закладі дошкільної освіти сприятиме її оновленню, зростанню рівня готовності вихователя до розв’язання завдань художньо-естетичного виховання дошкільників, формуванню конкурентоспроможного педагога, здатного до творчої самореалізації у професійній діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectтворчі здібності дошкільникаen_US
dc.subjectіндивідуальна творчість дошкільникаen_US
dc.subjectсучасні технології розвитку творчості дошкільникаen_US
dc.subjectобразотворча креативність дошкільникаen_US
dc.titleОсобливості методики розвитку творчих здібностей дошкільниківen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАГІСТЕРСЬКА ФЕДИНА ОКСАНА.pdf1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.