Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
Title: Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання
Authors: Борова, В. Є.
Ілюк, Л. В.
Кирилович, О. Ф.
Красовська, О. О.
Максимчук, Н. С.
Марчук, О. О.
Мельничук, Л. Б.
Мисько, І. П.
Міськова, Н. П.
Пагута, Т. І.
Петрук, О. М.
Сойко, І. М.
Хом'як, О. А.
Шкабаріна, М. А.
Keywords: педагогічна інноватика
звукова культура мовлення дошкільника
нова українська школа
інклюзія в ЗДО
патріотизм як поняття
національне виховання дітей
освітні інновації
інформаційно-комп'ютерні технології в ЗДО
нестандарнті художні техніки в ЗДО
зображувальна діяльність в ЗДО
патріотизм як поняття
національне виховання
освітні інновації
діагностика готовності професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
інноваційні технології навчання
освітнє середовище
інноваційне освітнє середовище
педагогічна креативність майбутніх учителів початкової школи
компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів ЗОД
компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів початкової школи
валеологічні компетентності майбутніх вихователів ЗДО
формування математичних компетенцій дошкільнят
народознавчі компетенції дошкільнят
європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога дошкілля
європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога початкової освіти
Issue Date: 2021
Publisher: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : монографія / авт. кол. : В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2021. - 560 с.
Abstract: У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
ISSN: ISBN 978-617-601-385-3
Appears in Collections:Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Красовська_МОНОГРАФІЯ_ІПО_ПЕДАГОГІКА_ФІНІШ.pdf6.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.