Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
Назва: Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання
Автори: Борова, В. Є.
Ілюк, Л. В.
Кирилович, О. Ф.
Красовська, О. О.
Максимчук, Н. С.
Марчук, О. О.
Мельничук, Л. Б.
Мисько, І. П.
Міськова, Н. П.
Пагута, Т. І.
Петрук, О. М.
Сойко, І. М.
Хом'як, О. А.
Шкабаріна, М. А.
Ключові слова: педагогічна інноватика
звукова культура мовлення дошкільника
нова українська школа
інклюзія в ЗДО
патріотизм як поняття
національне виховання дітей
освітні інновації
інформаційно-комп'ютерні технології в ЗДО
нестандарнті художні техніки в ЗДО
зображувальна діяльність в ЗДО
патріотизм як поняття
національне виховання
освітні інновації
діагностика готовності професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи
інноваційні технології навчання
освітнє середовище
інноваційне освітнє середовище
педагогічна креативність майбутніх учителів початкової школи
компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів ЗОД
компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів початкової школи
валеологічні компетентності майбутніх вихователів ЗДО
формування математичних компетенцій дошкільнят
народознавчі компетенції дошкільнят
європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога дошкілля
європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога початкової освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : монографія / авт. кол. : В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2021. - 560 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
ISSN: ISBN 978-617-601-385-3
Розташовується у зібраннях:Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Красовська_МОНОГРАФІЯ_ІПО_ПЕДАГОГІКА_ФІНІШ.pdf6.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.