Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борова, В. Є. | - |
dc.contributor.author | Ілюк, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Кирилович, О. Ф. | - |
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | - |
dc.contributor.author | Максимчук, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Марчук, О. О. | - |
dc.contributor.author | Мельничук, Л. Б. | - |
dc.contributor.author | Мисько, І. П. | - |
dc.contributor.author | Міськова, Н. П. | - |
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | - |
dc.contributor.author | Петрук, О. М. | - |
dc.contributor.author | Сойко, І. М. | - |
dc.contributor.author | Хом'як, О. А. | - |
dc.contributor.author | Шкабаріна, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T08:37:40Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T08:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : монографія / авт. кол. : В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2021. - 560 с. | en_US |
dc.identifier.issn | ISBN 978-617-601-385-3 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517 | - |
dc.description.abstract | У монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій. | en_US |
dc.publisher | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | педагогічна інноватика | en_US |
dc.subject | звукова культура мовлення дошкільника | en_US |
dc.subject | нова українська школа | en_US |
dc.subject | інклюзія в ЗДО | en_US |
dc.subject | патріотизм як поняття | en_US |
dc.subject | національне виховання дітей | en_US |
dc.subject | освітні інновації | en_US |
dc.subject | інформаційно-комп'ютерні технології в ЗДО | en_US |
dc.subject | нестандарнті художні техніки в ЗДО | en_US |
dc.subject | зображувальна діяльність в ЗДО | en_US |
dc.subject | патріотизм як поняття | en_US |
dc.subject | національне виховання | en_US |
dc.subject | освітні інновації | en_US |
dc.subject | діагностика готовності професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.subject | структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.subject | інноваційні технології навчання | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | інноваційне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | педагогічна креативність майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів ЗОД | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів початкової школи | en_US |
dc.subject | валеологічні компетентності майбутніх вихователів ЗДО | en_US |
dc.subject | формування математичних компетенцій дошкільнят | en_US |
dc.subject | народознавчі компетенції дошкільнят | en_US |
dc.subject | європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога дошкілля | en_US |
dc.subject | європейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога початкової освіти | en_US |
dc.title | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Красовська_МОНОГРАФІЯ_ІПО_ПЕДАГОГІКА_ФІНІШ.pdf | 6.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.