Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорова, В. Є.-
dc.contributor.authorІлюк, Л. В.-
dc.contributor.authorКирилович, О. Ф.-
dc.contributor.authorКрасовська, О. О.-
dc.contributor.authorМаксимчук, Н. С.-
dc.contributor.authorМарчук, О. О.-
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorМисько, І. П.-
dc.contributor.authorМіськова, Н. П.-
dc.contributor.authorПагута, Т. І.-
dc.contributor.authorПетрук, О. М.-
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.contributor.authorХом'як, О. А.-
dc.contributor.authorШкабаріна, М. А.-
dc.date.accessioned2022-10-14T08:37:40Z-
dc.date.available2022-10-14T08:37:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТеорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : монографія / авт. кол. : В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович та ін. ; за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2021. - 560 с.en_US
dc.identifier.issnISBN 978-617-601-385-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2517-
dc.description.abstractУ монографії визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання; окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів; представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти; наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі; репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю; запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій.en_US
dc.publisherРівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпедагогічна інноватикаen_US
dc.subjectзвукова культура мовлення дошкільникаen_US
dc.subjectнова українська школаen_US
dc.subjectінклюзія в ЗДОen_US
dc.subjectпатріотизм як поняттяen_US
dc.subjectнаціональне виховання дітейen_US
dc.subjectосвітні інноваціїen_US
dc.subjectінформаційно-комп'ютерні технології в ЗДОen_US
dc.subjectнестандарнті художні техніки в ЗДОen_US
dc.subjectзображувальна діяльність в ЗДОen_US
dc.subjectпатріотизм як поняттяen_US
dc.subjectнаціональне вихованняen_US
dc.subjectосвітні інноваціїen_US
dc.subjectдіагностика готовності професійної підготовки майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.subjectструктурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.subjectінноваційні технології навчанняen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеen_US
dc.subjectпедагогічна креативність майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів ЗОДen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх педагогів початкової школиen_US
dc.subjectвалеологічні компетентності майбутніх вихователів ЗДОen_US
dc.subjectформування математичних компетенцій дошкільнятen_US
dc.subjectнародознавчі компетенції дошкільнятen_US
dc.subjectєвропейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога дошкілляen_US
dc.subjectєвропейський досвід професійної підготовки майбутнього педагога початкової освітиen_US
dc.titleТеорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчанняen_US
dc.typeBooken_US
Appears in Collections:Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Красовська_МОНОГРАФІЯ_ІПО_ПЕДАГОГІКА_ФІНІШ.pdf6.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.