Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, О. М.-
dc.date.accessioned2022-10-14T08:44:07Z-
dc.date.available2022-10-14T08:44:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМороз О. М. Виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. М. Мороз ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2022. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2519-
dc.description.abstractМета дослідження: науково обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність методики виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. З'ясувати стан досліджуваної проблеми у педагогічній теорії і практиці роботи закладів дошкільної освіти. 2. На основі аналізу та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури уточнити сутність і структуру поняття «гуманна поведінка дітей дошкільного віку». 3. Визначити критерії та показники, виявити рівні сформованості гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку. 4. Розробити й експериментально перевірити ефективність методики виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї. Об'єкт дослідження: процес виховання у дітей старшого дошкільного віку гуманної поведінки. Предмет дослідження: педагогічні умови виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії дошкільного закладу та сім'ї. Гіпотеза дослідження: основними педагогічними умовами, які сприяють ефективному вихованню гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти з сім'єю, є: – організація життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в ЗДО на сучасних педагогічних засадах гуманістичного виховання; – оновлення змісту і методів взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'ї щодо виховання гуманної поведінки у дітей; – збагачення досвіду гуманного спілкування батьків з дітьми та залучення їх до активної участі в організації життєдіяльності дітей у закладі дошкільної освіти на основі їхніх інтересів і потреб дитини. Відповідно до визначених завдань було застосовано такі методи дослідження: – теоретичні: аналіз, порівняння і узагальнення наукових джерел дали змогу сформувати уявлення про актуальність проблеми, ступінь її дослідження, сприяли визначенню його концептуальних засад й сутності феномену «гуманна поведінка дітей дошкільного віку» та педагогічних умов її формування; – емпіричні: бесіди, анкетування, спостереження, діагностичні методики, аналіз планів навчально-виховної роботи дали змогу з'ясувати особливості прояву гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку і стан їхнього виховання у ЗДО і сім'ї; педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний) був застосований для перевірки ефективності розроблених педагогічних умов і моделі виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії ЗДО і сім'ї. – статистичні: методи математичної статистики були використані для обробки експериментальних даних і аналізу динаміки досліджуваних явищ. База дослідження: дослідно-експериментальна робота здійснювалася на базі Рожнятівського ясла-садка «Золота-рибка», Рожнятівського ОТГ, Калуського району, Івано-Франківської області. Експериментом було охоплено 50 дошкільників віком 5-7 років, 10 вихователів закладів дошкільної освіти, 20 батьків.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectгуманні почуттяen_US
dc.subjectморальний розвиток дошкільнятen_US
dc.subjectвиховання гуманної поведінки дошкільнятen_US
dc.subjectвзаємодія закладу дошкільної освіти і сім'їen_US
dc.subjectпедагогічний аналіз рівнів сформованості гуманної поведінки дошкільнятen_US
dc.subjectметодика спільного педагогічного впливу вихователів і батьківen_US
dc.titleВиховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку у процесі взаємодії закладу дошкільної освіти і сім'їen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз_Магістерська робота.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.