Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2528
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яницька, О. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T09:14:29Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T09:14:29Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Технологія написання курсових робіт з дошкільної педагогіки : методичні рекомендації / уклад. О. Ю. Яницька ; МОН України. МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. заг. педагогіки та дошк. освіти. - Рівне, 2021. - 17 с | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2528 | - |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації укладено відповідно до освітньої програми підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 01.Освіта/Педагогіка, спеціальності 012.Дошкільна освіта. В методичних рекомендаціях розкрито структуру, порядок оформлення та захисту, критерії оцінювання курсової роботи. Методичні рекомендації можуть використовуватись студентами та викладачами. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | вимоги до написання курсових робіт | en_US |
dc.subject | структура курсової роботи | en_US |
dc.subject | оформлення курсової роботи | en_US |
dc.subject | порядок захисту курсових робіт | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання курсових робіт | en_US |
dc.subject | орієнтовна тематика курсових робіт з дошкільної педагогіки | en_US |
dc.title | Технологія написання курсових робіт з дошкільної педагогіки | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичка Яницької О.Ю..pdf | 615.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.