Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2543
Title: ВПЛИВ COVID-19 НА СОЦІАЛЬНІ КОМУНІКАЦІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ І ТЕНДЕНЦІЇ
Authors: Гоцур, О. І.
Keywords: COVID-19
пандемія
ринок медіа
ринок реклами
МЕДІА
реклама
ЗМІ
подача реклами під час пандемії
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гоцур О. І. Вплив COVID-19 на соціальні комунікації: особливості функціонування і тенденції / О. І. Гоцур // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. 1. - С. 203-205.
Abstract: Пандемія COVID-19 вплинула не тільки на всі сфери людського життя, а й значно змінила масштаби і платформи споживання інформації.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2543
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гоцур О. І..pdf365.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.