Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2640
Title: ПРО РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПІЛОТНОГО ПРОЄКТУ ЩОДО ЗМІНИ ПРАКТИКИ ЗАСТОСУВАННЯ УМОВНО-ДОСТРОКОВОГО ЗВІЛЬНЕННЯ В УКРАЇНІ
Other Titles: Матеріали I Міжнародного пенітенціарного форуму (29-30 жовтня 2021 року)
Authors: Яковець, І С.
Рудницьких, М. І.
Keywords: кримінально-виконавча служба
пенітенціарна система
умовно-дострокове звільнення
кримінально-виконавча система
покарання
амністія
помилування
кримінальне право
виконання покарань
повторне правопорушення
кримінальне правопорушення
засуджений
умови звільнення
процедура умовно-дострокового звільнення
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Яковець І. С. Про результати реалізації пілотного проєкту щодо зміни практики застосування умовно-дострокового звільнення в Україні / І. С. Яковець, М. І. Рудницьких // Пенітенціарна система у глобальному вимірі : матеріали I Міжнар. пенітенціарного форуму (29-30 жовт. 2021 р., м. Рівне). - Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука; Видавн. дім «Гельветика», 2021. - С. 83-87.
Series/Report no.: Право;
Abstract: Нині єдиним реальним способом звільнитись з установ виконання покарань раніше призначеного строку є умовно-дострокове звільнення (далі – УДЗ): амністія та помилування як політичні інститути є нестабільними – про що свідчить той факт, що остання амністія оголошувалася у 2016 році, а щодо помилування Президент України у 2019 році видав вісім указів про помилування 97 засуджених осіб, а за перше півріччя 2020 року Глава держави підписав два укази про помилування 10 засуджених осіб.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2640
Appears in Collections:ПЕНІТЕНЦІАРНА СИСТЕМА У ГЛОБАЛЬНОМУ ВИМІРІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковець І. С..pdf360.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.