Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2750
Title: | КОНСТРУКТИВНА КРИТИКА ОКРЕМИХ ПОЛОЖЕНЬ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (У КОНТЕКСТІ АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРАВА) |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 16-17 жовтня 2020 року) |
Authors: | Цимбалюк, В. С. |
Keywords: | науково-освітнє право інтелектуальне право |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Цимбалюк В. С. Конструктивна критика окремих положень стратегії розвитку вищої освіти в україні (у контексті актуальних проблем науково-освітнього права) / Цимбалюк В. С. // Актуальні проблеми юридичної науки та практики в XXI столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 16-17 жовт. 2020 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2020. - Ч. II. - С. 87-91. |
Series/Report no.: | Право; |
Abstract: | Визначення, як актуальної теми, формування стратегії розвитку вищої освіти має важливе значення для подальшого існування держав- ності України: залишатися їй джерелом дешевої «високоінтелектуальної» робочої сили для інших країн-лідерів у світі; чи бути у їх числі рівноправним партнером. Мета цієї публікації – висвітлення окремих результатів дослідження у контексті проблематики науково-освітнього права з екстраполяцією на конструктивну крити щодо напрацювань проекту Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021–2031 роки (далі – Стратегія). |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2750 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЮРИДИЧНОЇ НАУКИ ТА ПРАКТИКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Цимбалюк В. С..pdf | 663.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.