Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотенко, М. В.-
dc.date.accessioned2022-12-19T11:01:57Z-
dc.date.available2022-12-19T11:01:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКотенко М. В. Знаки для товарів і послуг в Україні як ціннісно-правовий феномен / М. В. Котенко // Актуальні питання розвитку юридичної науки в умовах COVID-19 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10-11 груд. 2020 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2020. - Ч. I. - С. 32-36.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2815-
dc.description.abstractЦіннісно-правові аспекти знаків для товарів і послуг займають важливе місце в системі підходів до її виміру, характеризуючи їх як явище, що акумулює в собі певний спектр соціокультурних засад духовного життя суспільства, самостійно набуває ціннісних властивостей, стаючи елементом соціокультурних засад духовного життя суспільства. Тому наукове дослідження ціннісно-правових аспектів знаків для товарів і послуг має важливе значення як з точки зору розвитку юридичної науки, так і з точи зору удосконалення такого правового забезпечення. Це дозволить не лише здійснити наукове дослідження вказаного явища крізь призму його ціннісного виміру як єдиної методологічної стратегії наукового пізнання, але і встановити загальну законотворчу ідею, що була закладена в основу його правового забезпечення, стан досягнення законотворчої мети. Вважаємо, що з методологічної токи зору при аналізі стану правового забезпечення тієї чи іншої сфери суспільних відносин встановити законотворчу ідею, яка була закладена в таке правове забезпечення, а також стан її реалізованост в процесі закріплення та функціонування такого правового забезпечення. Тому аналіз такого взаємозв’язку між законотворчою ідеєю та станом її закріплення та реалізованості має бути заснований, на нашу думку, на ціннісно-правовому вимірі, що дозволить встановити рівень виявленого суспільно корисних аспектів знаків для товарів і послуг як соціокультурного явища, рівень їх акумулювання, правового закріплення та реалізації в процесі поширення правових норм на суспільні відносини.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.relation.ispartofseries;Право-
dc.subjectзнаки для товарів і послугen_US
dc.subjectпитання правового забезпечення знаків для товарів і послугen_US
dc.subjectПро охорону прав на знаки для товарів та послугen_US
dc.subjectфункція гарантії якостіen_US
dc.subjectціннісно-правовий вимір знаки для товарів і послугen_US
dc.subjectправова охорона прав на знаки для товарів і послугen_US
dc.titleЗНАКИ ДЛЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ЯК ЦІННІСНО-ПРАВОВИЙ ФЕНОМЕНen_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 10-11 грудня 2020 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ ЮРИДИЧНОЇ НАУКИ В УМОВАХ COVID-19. ЧАСТИНА I

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Котенко М. В..pdf485.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.