Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/289
Назва: ПСИХОЛОГІЯ ВПЛИВУ І МАНІПУЛЯЦІЯ В РЕКЛАМІ
Автори: Чорна Ірина
Ключові слова: Психологічний вплив, маніпуляція, методи, технології, комерційна реклама.
Psychological impact, manipulation, methods, technology, commercial advertising.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 1 (1). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 188 с. - С. 183-188.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості психологічного та маніпулятивного впливу сучасної комерційної реклами на людину, а також основні методи маніпулювання свідомістю споживачів задля формування духовних і матеріальних цінностей суспільства. Розкрито функціональні орієнтири реклами, та основні складові процесу формування громадської думки. // The article focuses on the peculiarities of psychological manipulation and influence contemporary commercial advertising on people, as well as the basic methods of manipulating the consciousness of consumers for the formation of the spiritual and material values of the society. We study the functional orientation of advertising, and the main components of the process of public opinion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/289
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Чорна.pdf575.78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.