Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, А. В.-
dc.date.accessioned2023-02-10T11:32:07Z-
dc.date.available2023-02-10T11:32:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКовальчук А. В. Правова природа фінансових санкцій за нефінансові правопорушення / А. В. Ковальчук // Реформування законодавства та державних інституцій: прогалини, досягнення та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 24-25 трав. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - С. 131-134.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2992-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день значну кількість праць вчених присвячено дослідженню питанням адміністративної та фінансово-правової відповідальності, втім у правозастосовчій практиці виникають реальні ситуації одночасного застосування до винної особи до адміністративної та фінансово-правової відповідальності у вигляді штрафу в порушення ст. 61 Конституції України, якою закріплено один із загальних принципів права, а саме що ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Яскравим прикладом такої ситуації є притягнення фізичної особи-підприємця (далі – ФОП) до відповідальності за ч. 2 ст. 265 Кодексу законів про працю України та ч. 3 ст. 41 Кодексу України по адміністративні правопорушення за фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору, що буде розглянуто у даних тезах. На даний час наявна проблема, що в судах існують спори стосовно того чи є штраф, встановлений ст. 265 КЗпП України адміністративним штрафом чи фінансовою санкцією, а з цього вже витікає питання подвійного притягнення до фінансово-правової та адміністративної відповідальності. Оскільки фінансово-правові санкції правової наукою розглядаються як структурні елементи норми фінансового права, то виникає питання, чому у ст. 265 КЗпПУ вказано, що штрафи, накладення яких передбачено ч. 2 цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 ГК України. Отже, законодавець таким чином натякає, що фінансово-правові санкції є дещо ширшим поняттям, яке може виходити за рамки предмету фінансового права. Таким чином, неврегульованість та недослідженість питання правової природи фінансових санкцій за нефінан- сові правопорушення і зумовлює актуальність зазначеного дослідження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем'янчука. Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectфінансові санкціїen_US
dc.subjectнефінансові правопорушенняen_US
dc.subjectадміністративні правопорушенняen_US
dc.subjectштрафen_US
dc.subjectфінансово-правова відповідальністьen_US
dc.subjectдопуск працівника до роботиen_US
dc.subjectадміністративний штрафen_US
dc.subjectнорми фінансового праваen_US
dc.subjectфінансово-правові санкціїen_US
dc.subjectпеняen_US
dc.subjectnon bis in idemen_US
dc.subjectненадходження податківen_US
dc.titleПРАВОВА ПРИРОДА ФІНАНСОВИХ САНКЦІЙ ЗА НЕФІНАНСОВІ ПРАВОПОРУШЕННЯen_US
dc.title.alternativeМатеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Рівне, 24–25 травня 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:РЕФОРМУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ТА ДЕРЖАВНИХ ІНСТИТУЦІЙ: ПРОГАЛИНИ, ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua_lawconf_травень_2021-129-132.pdf761.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.