Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3254
Title: | ХАРАКТЕРИСТИКА МОТИВІВ І ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ 5-ИХ – 11-ИХ КЛАСІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ І СПОРТОМ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Authors: | Бакіко, І. В. Савчук, С. А. Ковальчук, В. Я. |
Keywords: | фізична культура характеристика мотивів і інтересів школярів 5-их – 11-их класів стан здоров’я нації фізична підготовка фізичне здоровʼя |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Бакіко І. В. Характеристика мотивів і інтересів школярів 5-их – 11-их класів до занять фізичною культурою і спортом / І. В. Бакіко, С. А. Савчук, В. Я. Ковальчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 127-130. |
Abstract: | Науково-технічний прогрес породжує великі зміни в багатьох галузях знань. Це призводить до майбутньої інтенсифікації й ускладнення процесу навчання в загальноосвітній школі. Обʼєм вивченої інформації, якої щороку збільшується, вимагає від учнів великих психічних і фізичних зусиль. Від ефективності фізичного виховання значно залежить стан здоров’я, рівень працездатності та професійне майбутнє школярів. Саме тому потрібно шукати можливості вдосконалення фізичного виховання в школах за рахунок, з одного боку, покращення діяльності школярів, а з іншого – підвищення результативності роботи педагогів. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3254 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-127-130.pdf | 391.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.