Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3258
Title: ЕВОЛЮЦІЯ ПОНЯТТЯ «КОМПЕТЕНТНІСТЬ» У СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Шапілова, К. П.
Keywords: компетентність
сучасна педагогічна наука
педагогічна література
competentis
початкова загальна освіта
якість особистості
освітня компетенція
компетенція
ключова компетентність
сучасний освітній простір
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Шапілова К. П. Еволюція поняття «компетентність» у сучасній педагогічній науці / К. П. Шапілова // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 113-116.
Abstract: Різноманіття підходів до дефініції поняття «компетентність», насамперед, пов’язане з тим, що останнє є предметом вивчення різних галузей педагогічної науки. Провідні українські педагоги: Н. Бібік, О.Локшина, А. Хуторський, І. Зимня, М. Головань, В. Бедь, О. Савченко, К. Пономарьова, О. Савченко, І.Кубенко, О. Марущак та ін. – схиляються до думки, що компетентність – одна з визначальних умов оволодіння знаннями на різних рівнях освіти. Водночас погляди дослідників щодо визначення компетентності неоднозначні: одні ототожнюють його з компетенціями, сукупністю знань, умінь, навичок особистості, готовністю до діяльності, інші – з окремими особистісними утвореннями.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3258
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-113-116.pdf383.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.