Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3267
Назва: СПЕЦИФІКА СЮЖЕТНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛІРИЧНОГО ТВОРУ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Пабат, М. А.
Ключові слова: сюжет
фабульний тип сюжету
об’єктивований тип сюжету
емоційна рефлексія
безфабульний тип сюжету
суб’єктивований тип сюжету
мить осягнення ліричним героєм
ліричний вірш
стан ліричної концентрації
мотив як структивний елемент сюжетної побудови художнього твору
побудова художнього твору
мислення письменника
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Пабат М. А. Специфіка сюжетної організації ліричного твору / М. А. Пабат // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 86-88.
Короткий огляд (реферат): Сюжет – це форма образного розгортання тієї життєвої ситуації, що становить тематичну основу твору. Задана тематичною основою твору, життєва ситуація сюжетно може бути представлена двома основними способами. По-перше – у вигляді події (подієвого перебігу основних етапів її розгортання). Такий тип сюжету можна назвати фабульним (оскільки він концентрує увагу на подієвих перипетіях історії, що є предметом розповіді) або об’єктивованим (оскільки увага привертається до самої події, а не до особистості чи оцінок її з боку розповідача) типом. Фабульний або об’єктивований тип сюжету притаманний у першу чергу епічним та драматичним творам, але може мати місце і в ліриці. Щоправда, тут його фабульність (подієвість) буде значною мірою ослаблена, оскільки лірика, в силу своїх родових особливостей, спрямована переважно на відтворення емоційно-суб’єктивних вражень від предмета розповіді, а не на фіксацію пов’язаних із ним подієвих перипетій (В. Сосюра «На розі» – емоційна рефлексія з приводу загибелі під колесами трамвая касирки, в яку закоханий ліричний герой твору).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3267
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-86-88.pdf361.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.