Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, О. Є,-
dc.date.accessioned2023-03-16T12:27:34Z-
dc.date.available2023-03-16T12:27:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКовальчук О. Є. Групова форма роботи у ході лекційного викладу матеріалу як стимулювання пізнавальної активності студента / О. Є. Ковальчук // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 25-26 лист. 2021 р.). - Рівне : Видавничий дім «Гельветика», 2021. - Ч. II. - С. 54-58.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3276-
dc.description.abstractДокорінна зміна освітньої мети переорієнтовує процес навчання на особистість дитини – його гуманізацію, загальнорозвивальний характер. Формування висококваліфікованого фахівця передбачає організацію навчання в коледжі на засадах глибокої поваги до особистості вихованця, врахування особливостей індивідуального розвитку, ставлення до нього як до свідомого відповідального субʼєкта навчально-виховної взаємодії. Питання про групові форми навчальної діяльності в психолого-педагогічній літературі посідає важливе місце, тому вони відкривають для студентів можливості співпраці, пізнання професії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectстимулювання пізнавальної активності студентаen_US
dc.subjectособистість дитиниen_US
dc.subjectгрупові форми навчальної діяльностіen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічніа літератураen_US
dc.subjectбригадно-лабораторний метод навчанняen_US
dc.subjectпроектний метод навчанняen_US
dc.subjectвиробничі та трудові екскурсіїen_US
dc.subjectсуб’єкт активного творчого процесуen_US
dc.subjectСАМОen_US
dc.subjectстатус студентських запитаньen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectлекціяen_US
dc.subjectінструктивна лекціяen_US
dc.subjectлекція-діалогen_US
dc.subjectлекція теоретичного конструюванняen_US
dc.subjectбінарна лекціяen_US
dc.subjectміждисциплінарна інтеграціяen_US
dc.titleГРУПОВА ФОРМА РОБОТИ У ХОДІ ЛЕКЦІЙНОГО ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ ЯК СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТАen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА II

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Все науки_Листопад_2021_Ч.2-54-58.pdf372.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.