Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3309
Назва: ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ, МОДЕЛЮВАННЯ ТА ДИЗАЙН-ДІЯЛЬНІСТЬ – СУЧАСНІ РІЗНОВИДИ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Автори: Вінд, Д. В.
Ключові слова: конструювання
художнє конструювання
моделювання та дизайн
сучасні різновиди дитячої творчості
матеріалами для дитячої конструктивної діяльності
конструювання як вид продуктивної діяльності дітей
принцип гармонійної цілісності
принцип єдності утилітарного й естетичного
принципи художнього конструювання
принцип активної співтворчості
розвиток образного мислення та уяви
дизайнерська діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Бібліографічний опис: Вінд Д. В. Художнє конструювання, моделювання та дизайн-діяльність – сучасні різновиди дитячої творчості / Д. В. Віед // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 18-21.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Конструювання — це створення моделі, приведення до певного порядку і взаємовідношення різних окремих предметів, частин, елементів, на думку В. Котляра. Характерною особливістю процесу конструювання є створення та перетворення просторових уявлень на основі оволодіння певними знаннями та вміннями. Конструювання належить до продуктивних видів діяльності, оскільки спрямоване на отримання продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3309
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-18-21.pdf393.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.