Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3312
Title: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
Authors: | Гордійчук, О. М. |
Keywords: | сучасна школа діти з особливими освітніми потребами інклюзія в державі інклюзія умови воєнного часу діти з інвалідністю спілкування комунікативні бар’єри індивідуально-типологічні особливості дитини |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
Citation: | Гордійчук О. М. Психолого-педагогічні аспекти взаємодії з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного часу / О. М. Гордійчук // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 27-29. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Сучасна школа повинна створювати умови для успішного інклюзивного навчання й виховання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Адже включення таких дітей в освітній процес допомагає подолати бар’єри, що заважають їхньому соціальному функціонуванню. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3312 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-27-29.pdf | 387.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.