Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316
Title: | ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ |
Other Titles: | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року) |
Authors: | Деркач, І. Л. |
Keywords: | інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі мистецька освіта Нова українська школа інтегроване навчання саморозвиток особистості дитини зміст освітніх галузей навчальна діяльність інтеграція мистецтво integratio тематична інтеграція інтегровані уроки диференціація у мистецькій освіті |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне |
Citation: | Деркач І. Л. Інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі у Новій українській школі / І. Л. Деркач // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 37-40. |
Series/Report no.: | 013;Початкова освіта |
Abstract: | Із початком модернізації змісту початкової освіти, зокрема зі стартом Нової української школи, активно впроваджується навчання, спрямоване на подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових навчальних програм, де освітній процес орієнтований на розвивально-продуктивний інтегративний підхід. Метою інтегрованого навчання є процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту в рамках певної системи освіти з метою формування цілісного уявлення про світ, орієнтований на розвиток і саморозвиток особистості дитини. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316 |
Appears in Collections: | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-37-40.pdf | 391.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.