Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316
Назва: ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Інші назви: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Автори: Деркач, І. Л.
Ключові слова: інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі
мистецька освіта
Нова українська школа
інтегроване навчання
саморозвиток особистості дитини
зміст освітніх галузей
навчальна діяльність
інтеграція
мистецтво
integratio
тематична інтеграція
інтегровані уроки
диференціація у мистецькій освіті
Дата публікації: 2022
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Бібліографічний опис: Деркач І. Л. Інтегрований підхід до вивчення мистецької освітньої галузі у Новій українській школі / І. Л. Деркач // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 37-40.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Із початком модернізації змісту початкової освіти, зокрема зі стартом Нової української школи, активно впроваджується навчання, спрямоване на подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових навчальних програм, де освітній процес орієнтований на розвивально-продуктивний інтегративний підхід. Метою інтегрованого навчання є процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту в рамках певної системи освіти з метою формування цілісного уявлення про світ, орієнтований на розвиток і саморозвиток особистості дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3316
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-37-40.pdf391.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.