Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМачушенко, Т. А.-
dc.date.accessioned2023-03-17T17:25:22Z-
dc.date.available2023-03-17T17:25:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМачушенко Т. А. Використання художньо-педагогічних технологій у підготовці вчителів до інтегрованого викладання мистецьких дисциплін / Т. А. Мачушенко // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 52-56.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3321-
dc.description.abstractІнформативне суспільство, що стрімко розвивається і змінюється, ставить перед системою післядипломної освіти завдання професійної перепідготовки відповідно до потреб сучасної школи. Вчителі повинні мати не лише ґрунтовні знання й вміння, а й такі якості особистості, як гнучкість, мобільність, критичне мислення, готовність до інноваційної діяльності, варіативної реалізації основних положень стандарту з урахуванням типів шкіл, можливостей педагогічних колективів тощо. Особливої актуальності набуває проблема перепідготовки педагогічних кадрів з огляду на інтегративні стратегії розвитку мистецької освіти.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectінтегроване викладанняen_US
dc.subjectхудожньо-педагогічні технологіїen_US
dc.subjectпідготовка вчителівen_US
dc.subjectпіслядипломна освітаen_US
dc.subjectперепідготовка педагогічних кадрівen_US
dc.subjectінтегративні стратегії розвитку мистецької освітиen_US
dc.subjectмистецька освітаen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectхудожня культураen_US
dc.subjectінтегроване викладання мистецьких дисциплінen_US
dc.subjectпартнерська технологіяen_US
dc.subjectхудожньо-інтегративні технологіїen_US
dc.subjectinteracten_US
dc.subjectінтерактивна технологіяen_US
dc.subjectструктура і методика інтерактивних занятьen_US
dc.subjectінтерактивна вправаen_US
dc.subjectпідготовка вчителів мистецького профілюen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕГРОВАНОГО ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІНen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-52-56.pdf400.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.