Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМілясевич, О. І.-
dc.date.accessioned2023-03-17T17:41:11Z-
dc.date.available2023-03-17T17:41:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМілясевич О. І. Технологія використання міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей в освіті для визначення особливих освітніх потреб дитини / О. І. Мілясевич // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 62-67.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3323-
dc.description.abstract27 грудня 2017 Уряд затвердив розпорядження плану заходів із впровадження в Україні Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’я та Міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків. Це дало початок впровадження інклюзивної освіти в Україні, адже раніше таких дітей радили направляти в школи-інтернати закритого типу, що призводило до соціальної замкненості дітей з особливими освітніми потребами. Я завжди вважала, що таким дітям потрібно спілкуватися з однолітками для соціальної взаємодії, що в подальшому полегшить їм життя. Головна задача освіти, при роботі з дітьми з ООП – це не дати знання – для знання, а для того, щоб знати як застосувати ці знання в подальшому самостійному житті.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівнеen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectМіжнародна класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності і здоров’яen_US
dc.subjectінклюзивна освіта в Україніen_US
dc.subjectособливі освітні потребиen_US
dc.subjectінвалідністьen_US
dc.subjectскладові та компоненти МКФen_US
dc.subjectфункціонування та обмеження життєдіяльностіen_US
dc.subjectконтекстуальні факториen_US
dc.subjectструктура МКФen_US
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ВИКОРИСТАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ, ОБМЕЖЕННЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ В ОСВІТІ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИen_US
dc.title.alternativeЗбірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-62-67.pdf501.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.