Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3334
Title: ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Other Titles: Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-методичного семінару (м. Рівне, 19 травня 2022 року)
Authors: Худа, Н. М.
Keywords: педагогічні стратегії розвитку критичного мислення
критичне мислення
молодші школярі
Нова українська школа
компетентність молодших школярів
педагогічні технології
учитель початкової школи
початкова школа
критичне мислення молодших школярів
розвиток критичного мислення
діалог
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», VPM-ПОЛІГРАФ місто Рівне
Citation: Худа Н. М. Педагогічні стратегії розвитку критичного мислення молодших школярів у середовищі Нової української школи / Н. М. Худа // Актуальні проблеми оптимізації освітнього процесу національної школи в умовах воєнного часу: інклюзивне навчання, інновації освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти : зб. тез вист. учас. Регіонал. наук.-метод. семінару (м. Рівне, 19 трав. 2022 р.) / за ред. О. О. Красовської, О. А. Хом’як : ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2022. - С. 94-97.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Реформування системи шкільної освіти в Україні базується на гуманістичній парадигмі, на такій побудові освітнього процесу, коли кожна дитина виконує роль суб‘єкта діяльності та спілкування. Відповідно оновлюються не лише зміст, але і форми організації, стратегії та технології навчання і виховання.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3334
Appears in Collections:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ: ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ, ІННОВАЦІЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_ПО_2022_19.05.2022-94-97.pdf391.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.