Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, В. І.-
dc.date.accessioned2023-03-21T13:03:44Z-
dc.date.available2023-03-21T13:03:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРоманова В. І. Динаміка фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності : автореф. дисер. к.н. ... 24.00.02 - фіз. к-ра, фіз. вих. різних груп населення / В. І. Романова.; Міжнар економ-гуман. у-т. ім. акад. Степана Дем'янчука. - Харків, 2010. - 23 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3395-
dc.description.abstractДослідження присвячене вивченню проблеми підвищення фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності. Мета дослідження - виявити вплив різних за обсягом і змістом режимів рухової активності на рівень розвитку фізичної підготовленості студенток старших курсів ВНЗ і на цій основі розробити модельні характеристики різних режимів рухової активності та конкретні теоретико-методичні рекомендації. Об'єкт дослідження - фізичне виховання студенток вищих навчальних закладів. Предмет дослідження - вплив різних режимів рухової активності на рівень фізичної підготовленості студенток вищих навчальних закладів. Вперше на контингенті студенток старших курсів ВНЗ недержавної форми власності з низьким рівнем фізичної підготовленості доведено ефективність впливу засобів і методів різних режимів рухової активності на підвищення показників фізичної підготовленості і розроблені модельні характеристики фізичної підготовленості і рухової активності студенток старших курсів ВНЗ; отримано нові дані про структуру і зміст фізичної підготовленості на рухову активність студенток старших курсів і конкретизовані методи дозування фізичного навантаження на основі врахування психофізичних особливостей студенток старших курсів. На основі експериментальних даних для викладачів фізичного виховання, магістрів, аспірантів розроблені практичні рекомендації «Методика фізичної підготовленості студенток старших курсів вищих навчальних закладів на основі різних режимів рухової активності».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХарківська державна академія фізичної культури, м. Харківen_US
dc.subjectстудентки старших курсівen_US
dc.subjectфізична підготовленістьen_US
dc.subjectрізні режимиen_US
dc.subjectрухова активністьen_US
dc.subjectВНЗen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectнавантаженняen_US
dc.subjectдозуванняen_US
dc.titleДИНАМІКА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТОК СТАРШИХ КУРСІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ РІЗНИХ РЕЖИМІВ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІen_US
dc.title.alternativeавтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата наук з фізичного виховання і спортуen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:24.00.02 - Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
romanova_v_i.PDFДИНАМІКА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТОК СТАРШИХ КУРСІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ РІЗНИХ РЕЖИМІВ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ2.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.