Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарачова, І. І.-
dc.contributor.authorРоєнко, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-03-24T13:13:14Z-
dc.date.available2023-03-24T13:13:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКарачова І. І. Marketing as an integral part of business activity / І. І. Карачова, Л. В. Роєнко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 157-159.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3411-
dc.description.abstractMany people wondered what marketing is and what businesspeople use it for. It is well known that it is generally about sales, the study of world markets and product promotion; some people consider that it is similar to management or entrepreneurship, but this sphere of business activity combines many aspects and creates its own improved version.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbusinesspeopleen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпідприємницька діяльністьen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.titleMARKETING AS AN INTEGRAL PART OF BUSINESS ACTIVITYen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-157-159.pdf285.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.