Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3415
Title: | РОЗВИТОК ПРИВАТНИХ ШКІЛ ЯК СТИМУЛ РОЗВИТКУ РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Authors: | Бортнюк, Т. Ю. |
Keywords: | розвиток приватних шкіл приватна школа ринок освітніх послуг освітні послуги освіта розвиток підприємництва недержавні освітні заклади функціонування приватних освітніх навчальних закладів онлайн освіта дистанційне навчання нова якість освіти Нова українська школа інвестування у розвиток освіти |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Citation: | Бортнюк Т. Ю. Розвиток приватних шкіл як стимул розвитку ринку освітніх послуг в Україні / Т. Ю. Бортнюк // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 142-143. |
Abstract: | В Україні та її регіонах відбуваються зміни у всіх сферах життєдіяльності. Одним із напрямків трансформації суспільної системи є розвиток підприємництва та формування підприємницького потенціалу у суспільстві. Не стоїть осторонь цих процесів й освітня сфера. Хоча вона і є дещо «делікатною» крізь призму підприємництва, проте усі закони ринкової економіки для неї чинні та сприяють динамічному розвитку освітньої системи України загалом. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3415 |
Appears in Collections: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-143-146.pdf | 380.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.