Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3416
Назва: DESIGN FUNCTIONS IN MODERN MARKETING = Функції дизайну в сучасному маркетингу
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Babak, O. R.
Tkalenko, A. M.
Ключові слова: information technology
функції дизайну
marketing
маркетинг
management
дизайн в сучасному маркетингу
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Babak O. R. Design functions in modern marketing / O. R. Babak, A. M. Tkalenko // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 141-142.
Короткий огляд (реферат): Information technology has changed the space of the modern world, making it global, interactive and as a result communication has been transformed. Just right now new forms of communication technologies are being created and intensively developed, which are changing the previously formed design models and systems. The designer’s work begins with an analysis of the functions of the future design of the object, the goals and objectives of interaction with the consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3416
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-141-142.pdf148.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.