Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3440
Назва: | ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ВИВЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ОБЧИСЛЮВАЛЬНОЇ СКЛАДНОСТІ АЛГОРИТМУ» В СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ ТА ФАХОВИХ КОЛЕДЖАХ УКРАЇНИ |
Інші назви: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
Автори: | Шпортько, О. В. Шпортько, Л. В. |
Ключові слова: | обчислювальна складність алгоритму інформатика асимптотична складність алгоритму асимптотична складність варіанти алгоритмізації пошук досконалих чисел |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Шпортько О. В. Про необхідність вивчення поняття «обчислювальної складності алгоритму» в середніх школах та фахових коледжах України / О. В. Шпортько, Л. В. Шпортько // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 63-66. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні поняття обчислювальної складності алгоритму розглядається в курсі інформатики середньої школи і у фахових коледжах лише на інтуїтивному рівні. І даремно, адже саме показники обчислювальної складності «дають уявлення про час виконання алгоритмів», дозволяють зрозуміти, чому один алгоритм буде працювати значно швидше від іншого, привчають майбутніх програмістів звертати увагу не лише на правильність розв’язку поставленої задачі, а й на його ефективність, не лише на час виконання програми, а й на обсяги використовуваної пам’яті. На нашу думку, поняття асимптотичної складності алгоритму доцільно вводити не лише для порівняння ефективності різних алгоритмів сортування у 9 класі навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики, а й навіть при вивченні вкладених циклів у 7 класі загальноосвітніх шкіл. Покажемо, наприклад, як можна використати асимптотичну складність для аналізу ефективності алгоритмів визначення досконалих чисел на заданому інтервалі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3440 |
Розташовується у зібраннях: | ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-63-66.pdf | 393.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.