Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444
Title: ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА АНАЛІЗУ РЕКЛАМНИХ ПРОЕКТІВ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Отрадський, Б. О.
Отрадська, Т. В.
Keywords: інформаційні системи
аналіз рекламних проектів
реклама
рекламна діяльність
види реклами
цифрова реклама
рекламні проекти в соціальних мережах
цільова аудиторія
рекламна компанія
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Отрадський Б. О. Інформаційна система аналізу рекламних проектів / Б. О. Отрадський, Т. В. Отрадська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 53-55.
Abstract: Інформаційні системи все більше охоплюють різні галузі діяльності людини. Але у рекламній діяльності ще досі переважають складні та рутинні дії щодо аналізу як її підготовки так і результатів її виконання. Однак, види реклами все більше стають цифровими та з використанням сучасних комп’ютерних мереж, переважно Інтернет.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3444
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-53-55.pdf387.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.