Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОтенко, В. І.-
dc.date.accessioned2023-04-03T10:54:15Z-
dc.date.available2023-04-03T10:54:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОтенко В. І. Про концепцію інтегрованого середовища студіювання дисципліни / В. І. Отенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 49-52.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3445-
dc.description.abstractЗ кінця 80-х років минулого століття у методології технологій електронного навчання широкого поширення набула конструктивістська парадигма щодо поглядів на набуття знань людиною. Під впливом цієї парадигми увага значної частини розробників ТЕН почала зміщуватися від створення засобів підтримки навчання, тобто фактично діяльності викладача, до створення засобів, які б забезпечували комп’ютерну підтримку процесів видобування та конструювання знань людиною, що дістали назву когнітивних або ментальних.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"en_US
dc.subjectконцепція інтегрованого середовищаen_US
dc.subjectконструктивістська парадигмаen_US
dc.subjectтехнологія електронного навчанняen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectперсональне середовище вивченняen_US
dc.subjectфонд бібліотекиen_US
dc.subjectкогнітивна узгодженістьen_US
dc.subjectінформаційна узгодженістьen_US
dc.subjectтехнологічна узгодженістьen_US
dc.subjectбезперервне електронне навчанняen_US
dc.subjectмодель предметної областіen_US
dc.subjectмодель навчального матеріалуen_US
dc.subjectбаражуванняen_US
dc.subjectпереглядen_US
dc.subjectпошукen_US
dc.subjectдослідженняen_US
dc.subjectрозвідкаen_US
dc.subjectмандруванняen_US
dc.subjectвиконання вправen_US
dc.subjectсамотестуванняen_US
dc.subjectінтерфейс користувачаen_US
dc.subjectграфічна візуалізаціяen_US
dc.titleПРО КОНЦЕПЦІЮ ІНТЕГРОВАНОГО СЕРЕДОВИЩА СТУДІЮВАННЯ ДИСЦИПЛІНИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-49-52.pdf361.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.