Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452
Назва: ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАТИСТИЧНО ЗНАЧУЩИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Інші назви: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Автори: Ільків, О. С.
Пришляк, О. О.
Матвіїв, В. І.
Ключові слова: галузь фізичної культури і спорту
корекція навчальних досягнень
тестові методики
запровадження комп’ютерних технологій
навчально-виховний процес
якость засвоєння вивченого матеріалу
організація навчального процесу
педагогічні вимірювання
статистична теорія
статистично значущі вимірювання
математично-статистичні методи
об’єктивна оцінка
адаптивні тести
Moodle
SQL
статистичний аналіз даних
аналіз результатів тестування
кількісний аналіз
крива розподілу емпіричних даних
прогностична формула Спірмена-Брауна
коефіцієнт кореляції
Дата публікації: 2021
Видавництво: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Ільків О. С. Забезпечення статистично значущих результатів педагогічних вимірювань з використанням комп’ютерних технологій / О. С. Ільків, О. О. Пришляк, В. І. Матвіїв // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 27-31.
Короткий огляд (реферат): Процес формування сучасного фахівця галузі фізичної культури і спорту є складним та багатогранним. Проблемою забезпечення високої якості навчання є постійна корекція навчальних досягнень. Результати навчання отримують через проведення різнопланових педагогічних вимірювань. Для забезпечення високого рівня результатів навчання використовують тестові методики. Тестові методики є науково обґрунтованим інструментом оцінювання знань. Запровадження комп’ютерних технологій в навчально-виховний процес та адаптація їх до проведення статистично значущих педагогічних вимірювань породжує проблему адекватності отриманих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3452
Розташовується у зібраннях:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-27-31.pdf364.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.