Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3458
Title: ЗАСТОСУВАННЯ ЕНТРОПІЇ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СИМВОЛІВ ЗА ЇХ 2D ЗОБРАЖЕННЯМИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року)
Authors: Адамович, А. Р.
Keywords: ентропія
ідентифікація символів
2d зображення
розпізнавання об’єктів
розподіл ймовірностей станів
дисперсія
середнє квадратичне відхилення
оцифровування
матриця коефіцієнтів кореляції
формула Шеннона
Issue Date: 2021
Publisher: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Адамович А. Р. Застосування ентропії для ідентифікації символів за їх 2d зображеннями / А. Р. Адамович // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. III. - С. 10-14.
Abstract: Ідентифікація об’єктів за імовірнісними характеристиками їх 2D шаблонів – поставлена задача розробки нового способу розпізнавання об’єктів шляхом використання значення однієї або декількох сумісно імовірнісних характеристик фрагментів зображення обчислених за еталонними шаблонами образів, що дозволяє спростити алгоритмічну і програмну реалізацію, а також забезпечити покращення достовірності розпізнавання у випадках суттєвої зашумленості. В якості таких характеристик використовують ентропію, розподіл ймовірностей станів, дисперсію, середнє квадратичне відхилення.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3458
Appears in Collections:ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
megu.rovno.ua.Всі науки_Листопад_2021_Ч.3-10-14.pdf464.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.