Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3462
Назва: | ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ |
Інші назви: | монографія |
Автори: | Красовська, О. О. Максимчук, Н. С. Міськова, Н. М. Сичик, К. І. Сойко, І. М. Хом’як, О. А. Шкабаріна, М. А. Антонишин, Н. І. Гагіна, Ю. М. Деркач, І. Л. |
Ключові слова: | інноваційні технології система освіти України Європейський Союз європейська модель управління освітою якість початкової освіти початкова освіта інклюзиве середовище Нова українська школа ігрові технології на уроках математики авторські методичні системи використання українського фольклору техніка образотворчої діяльності на уроках мистецтва Державний стандарт початкової освіти Про освіту Про повну загальну середню освіту Про вищу освіту професійна підготовки майбутніх вчителів початкових класів педагогічна інноватика |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Рівне: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука», Видавець О. Зень |
Бібліографічний опис: | Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2023. - 422 с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | У монографії представлено комплексне дослідження інноваційних технологій організаційно-управлінської та моніторингової діяльності в умовах інтеграції системи освіти України до Європейського Союзу; репрезентовано введену в дію систему заходів управління та організації розвитку освіти міста Рівного на 2021-2024 роки; наведено результати впровадження інноваційних технологій навчання освітніх галузей Державного стандарту початкової освіти та організації інклюзивного середовища Нової української школи; визначено організаційно-педагогічні умови реалізації Концепції Нової української школи в початкових класах в умовах воєнного стану в Україні; представлено авторські методичні системи, педагогічні технології та стратегії забезпечення освітнього процесу викладачами закладів вищої освіти та педагогами практиками початкових класів закладів загальної середньої освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3462 |
ISBN: | 978-617-601-440-9 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Красовська_МОНОГРАФІЯ_18_04_2023_Для_бібліотек.pdf | ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ | 8.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.