Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
Інші назви: PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF ART EDUCATION IN THE PROCESS OF EDUCATION
Автори: Костюкович, Т. П.
Kostiukovych, T. P.
Ключові слова: професійна підготовка
технологія
інтерактивні технології
мистецька освіта
вчителі початкової школи
образотворче мистецтво
professional training
technology
interactive technologies
art education
primary school teachers
fine arts
Дата публікації: 2021
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Костюкович Т. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Т. П. Костюкович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2021. - 150с.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва. На підставі концептуальних засад розроблено і експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва; представлено результати діагностування когнітивної, мотиваційної, ціннісно-естетичної, діяльнісно-технологічної та особистісно-рефлексивної складових професійної готовності майбутнього педагога початкових класів до мистецько-освітньої діяльності; охарактеризовано організаційно-методичне забезпечення підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти та доведено результативність впровадження експериментальної моделі. На основі отриманих результатів обґрунтовано перспективні напрями подальшого вивчення проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОСТЮКОВИЧ Т.П. 013 ПО МАГ РОБ 2021.pdf2.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.