Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466
Назва: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА |
Інші назви: | PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF ART EDUCATION IN THE PROCESS OF EDUCATION |
Автори: | Костюкович, Т. П. Kostiukovych, T. P. |
Ключові слова: | професійна підготовка технологія інтерактивні технології мистецька освіта вчителі початкової школи образотворче мистецтво professional training technology interactive technologies art education primary school teachers fine arts |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Костюкович Т. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Т. П. Костюкович ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2021. - 150с. |
Серія/номер: | 013;Початкова освіта |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі здійснено теоретичне обґрунтування та практичне розв’язання актуальної наукової проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва. На підставі концептуальних засад розроблено і експериментально перевірено структурно-функціональну модель процесу формування професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтерактивних технологій мистецької освіти у процесі навчання образотворчого мистецтва; представлено результати діагностування когнітивної, мотиваційної, ціннісно-естетичної, діяльнісно-технологічної та особистісно-рефлексивної складових професійної готовності майбутнього педагога початкових класів до мистецько-освітньої діяльності; охарактеризовано організаційно-методичне забезпечення підготовки студентів педагогічних факультетів у галузі мистецької освіти та доведено результативність впровадження експериментальної моделі. На основі отриманих результатів обґрунтовано перспективні напрями подальшого вивчення проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3466 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОСТЮКОВИЧ Т.П. 013 ПО МАГ РОБ 2021.pdf | 2.38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.