Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467
Title: ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Other Titles: FORMATION OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER READINESS TO USE EDUCATIONAL AND GAME TECHNOLOGIES
Authors: Пріма, Д. А.
Prima, D. A.
Keywords: готовність
інтеграція
майбутній учитель
модель
навчально-ігрові технології
педагогічні умови
ігротехнічна професійна підготовка
readiness
integration
future teacher
model
educational and game technologies
pedagogical conditions
game technical professional training
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Пріма Д. А. Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. А. Пріма ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 94 с.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: У магістерській роботі розроблено модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності, що відображає взаємозв’язки цільового, змістового, процесуального і результативного блоків; визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови її реалізації (розвиток позитивної мотивації студентів до застосування навчально-ігрових технологій шляхом включення їх у квазіпрофесійну діяльність; відбір і реалізація змісту навчальних дисциплін, орієнтованих на формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до використання навчально-ігрових технологій, на основі інтеграції загальнопедагогічних, методичних і спеціальних (ігротехнічних) знань; посилення практичної спрямованості процесу професійної підготовки, що ґрунтується на принципах варіативності та взаємозв’язку традиційних й інноваційних методів, форм і видів діяльності, які забезпечують інтеграцію компонентів готовності майбутнього вчителя початкових класів до використання навчально-ігрових технологій у професійній діяльності; розкрито сутність і зміст структурних компонентів готовності студентів до використання навчально-ігрових технологій (мотиваційний, когнітивний, операційний); визначено критерії, показники та рівні досліджуваної готовності; уточнено зміст ключових категорій дослідження; подальшого розвитку набули ідеї оновлення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3467
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРІМА Д.А. 013 ПО МАГ РОБ 2022.pdf864.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.