Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3472
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цьока, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-24T11:00:03Z | - |
dc.date.available | 2023-04-24T11:00:03Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Цьока М. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. М. Цьока ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2020. - 124 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3472 | - |
dc.description.abstract | Реформування загальної середньої освіти в Україні, зокрема запровадження Концепції «Нова українська школа» й Державного стандарту початкової освіти, вимагає суттєвих змін як самої педагогічної діяльності, її принципів, умов та засобів здійснення, так і змісту, форм та методів професійної підготовки вчителів початкових класів. Основоположними вимогами до їх професійної діяльності та професійної компетентності визначено володіння сучасними технологіями та методами навчання, що є не лише надійними засобами розвитку академічних здібностей молодших школярів, їх ключових компетентностей, а й інструментами збереження та розвитку унікальності й обдарованості кожної дитини, цінності дитинства та радості пізнання, міцного здоров’я й добробуту, створення атмосфери довіри, взаємоповаги та підтримки, що зазначено в Законах України «Про освіту» (2017), «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державному стандарті початкової освіті (2018), Розпорядженні КабМіну України № 988-р від 14.12.2016 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 р. та інших нормативно-правових актах . Серед таких новітніх технологій провідне місце посідають ігрові технології навчання, підготовка до реалізації яких на сьогодні стає пріоритетом вітчизняної освіти вчителів початкової школи, що зазначено в Наказі МОН України № 223 від 05.03.2018. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | - |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | впровадження ігрових технологій | en_US |
dc.subject | ігрові технології | en_US |
dc.subject | вивчення природничої освітньої галузі | en_US |
dc.subject | природничо освітня галузь | en_US |
dc.subject | підготовка студентів до впровадження ігрових технологій | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження ігрових технологій у процесі вивчення природничої освітньої галузі | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерські_Цьока2020.pdf | 1.17 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.