Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3476
Title: МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Authors: Остапчук, Н. О.
Keywords: змішане навчання
алгоритмізація
початкова школа
початкова освіта
урок "Інформатики"
електронні ресурси
молодші школярі
компетентність
Issue Date: 2022
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Остапчук Н. О. Методика використання технологій змішаного навчання при вивченні алгоритмізації в початковій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Н. О. Остапчук ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2022. - 101 с.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Актуальність дослідження зумовлена глобальними змінами останніх років у системі освіти України. Впровадження Нової української школи в початкових класах поєдналося із складною епідеміологічною ситуацією у зв’язку з COVID19. Відбулося швидкий та масовий перехід до використання змішаних та дистанційних технологій у навчанні усіх освітніх закладів. Широкого висвітлення набуло використання змішаних технологій у навчанні інформатики середньої, старшої та вищої школи, але використанню змішаних технологій при вивченні інформатики у початковій школі приділяється не достатньо уваги. Це пов’язано як з психолого педагогічними особливостями розвитку дітей початкових класів так і процесом організації навчальної діяльності. У зв’язку із вищевказаним, існує потреба у розробці методики використання технологій змішаного навчання та її впровадження у навчання інформатики в початкових класах, а саме, при вивченні алгоритмізації.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3476
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Магістерська Остапчук 2022.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.