Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіськова, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-04-25T07:47:38Z-
dc.date.available2023-04-25T07:47:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМіськова Н. М. Особливості формування математичної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі / Н. М. Міськова //Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 19-21.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3481-
dc.description.abstractФормування елементарних математичних уявлень в дітей дошкільного віку є важливим аспектом загального розвитку особистості. Це зумовлено необхідністю засвоєння дітьми абстрактного матеріалу та особливістю засвоєння математичних знань, що сформувались у дошкільному віці. Навчання дошкільника математики – це передусім не накопичення у нього математичних знань та елементарних уявлень про число, множину, геометричні фігури, лічбу, класифікацію, серіацію, вимірювання, орієнтування у просторі, часі, а формування логіко-математичної компетентності – тобто вміння застосовувати ці знання у повсякденному житті.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectматематичні уявленняen_US
dc.subjectдошкільний вікen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.subjectматематичні знанняen_US
dc.subjectнавчання дошкільника математикиen_US
dc.subjectуявлення про числоen_US
dc.subjectмножинаen_US
dc.subjectгеометричні фігуриen_US
dc.subjectлічбаen_US
dc.subjectсеріаціяen_US
dc.subjectвимірюванняen_US
dc.subjectорієнтування у просторіen_US
dc.subjectорієнтування у часіen_US
dc.subjectлогіко-математична компетентністьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectлогіко-математична освітаen_US
dc.subjectматематичні уявленняen_US
dc.subjectлогіко-математичний аспектen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-19-21.pdfОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ341 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.