Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Автори: Красовська, О. О.
Ключові слова: мистецька освіта
педагогічні технології
початкова школа
загальнокультурна компетентність учня
компетентність
культура
національна ідентичність
Нова українська школа
естетичні смаки
Про освіту
Про вищу освіту
дошкільна освіта
мистецтво
мистецький розвиток особистості
дитина у світі мистецтва
арт-терапевтичні технології
інформаційно-комунікаційні технології
альтернативні освітні технології
фасилітована дискусія
вербалізація
художнє ілюстрування
іІмпровізаційна технологія
вальдорфська педагогіка
техніка мокрим по мокрому
ліплення з глини
створення чорно-білих графічних зображень
Вінсент Ван Гог
творчість імпресіоністів
творчість експресіоністів
майбутні педагогічні працівники
сучасна дошкільна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Красовська О. О. Педагогічні технології формування художньо-продуктивної компетентності дітей дошкільного віку в контексті нового базового компоненту дошкільної освіти / О. О. Красовська // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 70-73.
Серія/номер: 013;Початкова освіта
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку шкільної мистецької освіти потребують удосконалення та оновлення її змісту, організаційних форм, методів і педагогічних технологій. Перед учителем початкової школи висуваються актуальні завдання формування загальнокультурної компетентності учня, яка передбачає обізнаність та самовираження особистості у світі культури, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. У Концепції «Нова українська школа» (2016) зазначається, що вчитель повинен сформувати в дитини здатність розуміти твори мистецтва, розвивати власні естетичні смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття прекрасного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-70-73.pdfПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ347.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.