Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасовська, О. О.-
dc.date.accessioned2023-04-25T08:03:09Z-
dc.date.available2023-04-25T08:03:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКрасовська О. О. Педагогічні технології формування художньо-продуктивної компетентності дітей дошкільного віку в контексті нового базового компоненту дошкільної освіти / О. О. Красовська // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 70-73.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482-
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку шкільної мистецької освіти потребують удосконалення та оновлення її змісту, організаційних форм, методів і педагогічних технологій. Перед учителем початкової школи висуваються актуальні завдання формування загальнокультурної компетентності учня, яка передбачає обізнаність та самовираження особистості у світі культури, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. У Концепції «Нова українська школа» (2016) зазначається, що вчитель повинен сформувати в дитини здатність розуміти твори мистецтва, розвивати власні естетичні смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття прекрасного.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЧернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseries013;Початкова освіта-
dc.subjectмистецька освітаen_US
dc.subjectпедагогічні технологіїen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectзагальнокультурна компетентність учняen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectнаціональна ідентичністьen_US
dc.subjectНова українська школаen_US
dc.subjectестетичні смакиen_US
dc.subjectПро освітуen_US
dc.subjectПро вищу освітуen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectмистецтвоen_US
dc.subjectмистецький розвиток особистостіen_US
dc.subjectдитина у світі мистецтваen_US
dc.subjectарт-терапевтичні технологіїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectальтернативні освітні технологіїen_US
dc.subjectфасилітована дискусіяen_US
dc.subjectвербалізаціяen_US
dc.subjectхудожнє ілюструванняen_US
dc.subjectіІмпровізаційна технологіяen_US
dc.subjectвальдорфська педагогікаen_US
dc.subjectтехніка мокрим по мокромуen_US
dc.subjectліплення з глиниen_US
dc.subjectстворення чорно-білих графічних зображеньen_US
dc.subjectВінсент Ван Гогen_US
dc.subjectтворчість імпресіоністівen_US
dc.subjectтворчість експресіоністівen_US
dc.subjectмайбутні педагогічні працівникиen_US
dc.subjectсучасна дошкільна освітаen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-70-73.pdfПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ347.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.