Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483
Title: КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Красовська, О. О.
Кущева, Ю. О.
Keywords: зображувальна діяльність
дошкільники
естетичні явища
мистецтво
естетичне виховання
творчі здібності
культура сприймання
музика
образотворче мистецтво
музичне мистецтво
особливості образної мови
емоційно-естетичне переживання
графічна мова
імпровізація
художня творчість
художня культура
«вихователь-дитина
художня інформація
живописний твір
твір портретного жанру
твір пейзажного жанру
художня діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Citation: Красовська О. О. Критерії, показники та рівні здатності дошкільників до сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві на заняттях зображувальної діяльності / О. О. Красовська, Ю. О. Кущева // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 74-77.
Series/Report no.: 013;Початкова освіта
Abstract: Зображувальна діяльність відіграє важливу роль в процесі формування здатності сприймання естетичних явищ дошкільниками у житті і мистецтві. Своєрідність занять зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти створює різноманітні можливості для розвитку емоційно-естетичного ставлення та сприймання навколишньої дійсності та пізнання прекрасного загалом. Результатом впливу мистецтва на дитину дошкільного віку є розвиток творчих здібностей, формування естетичного сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_науково_практичної_конференції_СИНЕРГІЯ_ФОРМАЛЬНОЇ,_НЕФОРМ-74-77.pdfКРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ361 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.